Aangenamer Voetballen?

Dit is nog geen onderdeel van Aangenamer zoals wij het hier voorstellen.
Dit gaat over de WK voetbalfinale zondagavond 11 juli. Ik had me zeer verheugd op een Aangename overwinning. Was ik teleurgesteld? Natuurlijk was ik teleurgesteld maar ik had er wel vrede mee. Spanje was beter. MAAR..... wat was het toch een geweldig gebeuren. Ineens bleek dat we in Nederland wel heel eensgezind door het leven kunnen gaan met zijn allen.


Met zijn allen 1.
We stonden achter Oranje. Nederland bestond weer even uit 16 miljoen bondscoaches! Geweldig. Met zijn allen hadden we een mening over Paul de Octopus. Is het pure mazzel of heeft deze octopus echt voorspellings-capaciteiten? We weten het pas als hij de mist in gaat. Toen Paul niet in ons voordeel besloot zochten we verder en bleek er toch nog een parkiet te zijn die ons de overwinning toebedeelde. Helaas die is meteen door de mand gevallen.

Eensgezindheid!
Aangenamer Voordeel heeft eigenlijk precies dezelfde insteek als de losgebarstte oranjegekte. Eensgezindheid! Laten we het leven met zijn allen Aangenamer maken (o.a. Stichting Aangenamer Leven). Degene die Voordeel geniet is er blij mee, want het heet niet voor niets VOORDEEL. Degene die het heeft geleverd en heeft voorgesteld is blij omdat hij iemand heeft kunnen helpen. Het klinkt zo simpel en dat is het ook.

Gefeliciteerd.
Het mes snijdt hier echt aan 2 kanten. Het mes kan ook voor jou aan 2 kanten snijden. Geniet VOORDEEL en verstrek VOORDEEL. Met recht: AANGENAMER VOORDEEL. Op naar het volgende Oranjefeest! Nederland van harte gefeliciteerd met de 2e plek.

Ik ben trots op jullie!
Yvonne Immerzeel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten