Bericht van Joep

De stand van zaken
Stichting Aangenamer Leven heeft het doel om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een steun in de rug te geven. Aangenamer Voordeel steunt de stichting en we zijn momenteel allemaal prettig druk met het compleet maken van ons pallet aan producten, die onze deelnemers kunnen gebruiken om zichzelf een betere toekomst te bezorgen.

Door een overeenkomst te sluiten met Euphony, Talk Fusion, NWA en een aantal andere partners kunnen nu al  iedereen werkelijk een sleutel tot succes geven.



Onlangs zijn er weer nieuwe mogelijkheden bijgekomen en werken onze toeleveranciers vol overgave aan nieuwe ontwikkelingen die het voor ieder van ons makkelijker maken om de markt te laten weten waarom juist met Aangenamer Voordeel voor de wereld van aangenamer te kiezen.

Je kunt juist bij ons alle dromen en wensen waar maken, ook al lijken ze nog zo onbereikbaar.

Mijn droom persoonlijk is dat er duizenden en misschien wel miljoenen mensen uit onze doelgroep leren om hun eigen broek op te houden. Wanneer ik daar met Aangenamer Voordeel en de Stichting een wezenlijke bijdrage in maak, maakt me dat ontzettend blij en gelukkig.

Daar kan geen euro of roem tegenop

Met dank

Joep Noordman

1 opmerking:

  1. Mooi gezegd Joep. Ik sluit me daar volledig bij aan. Het is echt leuk en spannend!

    BeantwoordenVerwijderen