Ik ben ZO mileuvriendelijk bezig en... ik bespaar!

Schoon Wassen
Ik als vrouw vind het bijzonder prettig dat Aangenamer Voordeel aandacht besteed aan kwaliteitsproducten van onbekende organisaties en die vergelijkt met bekende en 'geaccepteerde' bedrijven.
FM Group en Lidl zijn twee totaal verschillende bedrijven met beide een belangrijk dagelijks product. Fm staat bekend om haar geuren en om haar Make Up. Minder bekend is dat FM ook Homeproducten aanbiedt die Aangenamer Voordeel kan aanbevelen.

Tijdens testen door de TÜV Duitsland bleek dat door FM Homeproducten hele goede resultaten behaald werden. Het wasmiddel van de FM Group wast het schoonst, is het goedkoopst en is zeer milieuvriendelijk.

Waar het bij de schoonmaakartikelen om draait is voor mijn gevoel nog steeds wat er IN de fles of de verpakking ziet en NIET wat er op de verpakking staat. Er staan bij deze FM schoonmaak producten gelukkig geen intimiderende of hatelijk en bedreigende waarschuwingskruizen op die mij op een bepaald spoor zouden kunnen zetten. Samen met het wasmiddel van FM stond ook het wasmiddel van de Lidl op nummer 1. Ook deze wast superschoon en is goedkoop, niet zo goedkoop als FM en volgens de test niet zo milieuvriendelijk.


Een goed en goedkoop wasmiddel van Lidl.









Een goed en goedkoop wasmiddel via FM (milieuvriendelijk)





FM biedt milieu- en portemonnee vriendelijke wasmiddelen doch ze hebben nog meer producten die een aanwinst zijn voor het huishouden, portemonnee en milieu. Volgens markt vergelijkend onderzoek blijkt dat, door de Homeproducten van FM te gebruiken, een besparing is van € 600,- per jaar, per gezin met 2 kinderen mogelijk is. Een man bespaart ongeveer € 200,- per jaar en een vrouw € 300,-. In de berekening zijn schoonmaakprodukten van keuken, badkamer, toilet, je was, je auto, de vloer (laminaat, tapijt) etc. opgenomen.






Besparen op schoonmaakartikelen en ook zorgen voor ons milieu en bewust omgaan met elkaar en onze wereld. Dat is voordeel waar wij achter staan.Aangenamer Voordeel. Wil je meer weten? Neem contact op. We laten het graag zien, ruiken, voelen en ervaren. info@aangenamervoordeel.nl

1 opmerking:

  1. Een B-merk schoonmaakmiddel kan vaak evengoed zijn werk doen als een A-merk schoonmaakproduct. Consumenten zouden meer moeten vergelijken en testen. Er zijn meer merken op de markt dan Ariël of Witte Reus. Onderzoek doen loont.

    BeantwoordenVerwijderen